Cubaan Bunuh Diri kerana Kecewa



Cubaan bunuh diri kerana kecewa ? Adakah ini jalan terakhir dalam membuat keputusan ?Tindakan nekad gadis ini untuk membunuh diri akibat kecewa dengan keputusan SPM dapat disaksikan dengan rakaman video singkat ini yang berlaku di KB Mall, Kelantan





Update: Gadis ini cuba bunuh diri bukanlah disebabkan kecewa dengan keputusan SPM sebaliknya mempunyai krisis keluarga dan masalah percintaan.

8 komen Orang bijak:

KuKuMALu said...

nasib baik ada perkataan update..

blogtilldrop said...

tapi sampai bunuh nak bunuh diri ker????

Cinoi said...

Menyusahkan orang

Lulu caldina said...

hoh nampak muka dia..

fyna said...

iman tak kuat....kene pk dosa n pahala dulu..bunuh diri bukannye jalan yang terakhir pown...

Cik Su Life Cycle said...

ops.. selalu orang bijak tak buat cam tu.kan kan mintak simpang la.. huhuhu

SiLabiLabi said...

STUPID DUMBASS..

mmg gile ah pompuan nie..wat malu tok guru je..

IKLAN FREE & Follow Blog Labi-Labi NineMustafa
& JariPlastik

Pendedahan Exclusive : Penyanyi Islam Membidas Mufti
Tutorial : How To Pay Using Maybank2U
BlogSHOP : Frollic Shoe MURAH GILER

anaMuslimah said...

berputus asa dengan rahmat Allah itu berdosa besar..macam dah takde jalan lain...Allah tu Maha Penyelesai masalah...kembalilah kepada Allah...

Post a Comment

Terima Kasih atas komen dan idea yang bijak-bijak ini !Anda memang bijak !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...