Perempuan zalim bunuh anak kucing Kini di Malaysia pula!


Melihat muka perempuan ini seakan baik malah tidak mungkin mampu bersikap kejam.Tetapi itulah yang sebaliknya apabila dia mampu membunuh anak kucing yang tidak menganggu malah bukan lawannya.

Dengan sokongan sebuah parti beliau hanya mampu meminta maaf dan kononnya beliau 'depression'.Kalau depression pun belasah la orang yang buat dia depression, kenapa pula bunuh anak kucing tu?Kalau ikutkan nak juga belasah dia balik pasal bila tgk perbuatan dia ni pun kita boleh depression gak..

Layak kah manusia seperti ini hidup dikalangan masyarakat Malaysia?.Kamera litar Tertutup berjaya merakamkan segala perbuatan kejamnya tanpa dia sedar .Lebih sedih bila ibu kucing itu cuba menyelamatkan anaknya tetapi apakan daya..

Anda mesti terkejut dan marah apabila melihat kekejaman seorang perempuan Cina bernama Chao Xiao Wei, 21, yang telah bertindak zalim dan membunuh anak kucing! Kezaliman beliau itu dipaparkan di dalam video.



Kalau Anda rajin sebarkan perangai perempuan ni dengan buat entry pasal perbuatan dia ni..Apa komen anda pada perempuan bongok ni?

14 komen Orang bijak:

anieesshh said...

jahat gilaaa! tak dak perasaan langsung =='

♥sophie♥ said...

omg ! kejam ! huuhu

E L L A said...

urgh ! i tgk half je ! bile i refresh, video tu dah remove dah wuuuuuu jht !

pikaka said...

oh.nie ke orngnye.ingtkn lelaki mase tgk vid tu kt fb dulu.ish2.kejam tol!

nescafe_ais said...

memang jahanam...

♕ EyKa QieSh ♕ said...

dh tgk video tu..mmg sgt kejam..

miszes ugly said...

dah tengok..memang menyakitkan hati
macam takleh dimaafkan.
huh..

Ticer Syah said...

kijam2.. mencik gue nengok..hoh!

Solihin Zubir said...

video dh di'remove'.. x dpt nk tgok..

bijakjaya said...

dah remove?..emm mungkin agenda cuba disembunyikan pihak tertentu ..tp saya dapatkan semula videonya..tgklah perbuatan manusia yg x berakal waras ..

yaya_flanella said...

dah pernah tengok. kejamm gilaaa~! tak boleh dimaafkan! :'(

Che Wan Puteri said...

ish, teruknya. manusia x berhati perut.

Ainatul Mardhiah said...

Memang saya doakan dia dilaknat Allah! Jahat betul. Tak sampai hati nak tengok video tu..
Saya harap roh kucing itu sejahtera...

.waniey jamaludin. said...

kejam!!!

Post a Comment

Terima Kasih atas komen dan idea yang bijak-bijak ini !Anda memang bijak !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...