Empat Tahun Mata Pisau tertanam di Wajah


Selama empat tahun mata pisau tertanam diwajahnya! Pelik, tiada masalah atau gejala sakit dihadapinya.

Li Fuh dari Yuanjiang County, Negeri Yunnan,ditikam oleh perompak empat tahun lalu ketika bekerja sebagai pemandu teksi. Selepas dia ditikam,lelaki berusia 37 tahun itu hanya mendapatkan rawatan di klinik tempatan dimana doktor sekadar membersihkan luka dan memberikan ubat cegah jangkitan kuman.

Kini Li dah pulih (Tak pasti lak muka dia camna...) doktor setuju buat pembedahan dengan mengurangkan sedikit kos bayaran walaupun melibatkan operation yang sukar kerana perlu mengeluarkan mata pisau tersebut yang telah menembusi akar lidah, otot dan otak.

"Kami kagum melihat seperti pisau yang panjang di dalam wajahnya ... Dan lebih menakjubkan untuk berfikir bahawa pisau itu telah ada selama lebih dari empat tahun dan pesakit masih hidup tanpa banyak masalah," kata Doktor Xu Wen

Bijakjaya-Kalau korang kena selumbar mesti dah menangis kan? siap sms kat mak lagi..(klu yg guna prepaid la..) yang mewah sikit mesti guna mms...tul tak? hehe..

2 komen Orang bijak:

Azuan said...

uish 4 thun tu..lama benar baru nak buang...gile la..

Sufinah Yussof (SY) said...

yg mewah bukan takat guna mms.siap pakai 3G.haha~
ape2 pon memang hebak la pakcik 2.

Post a Comment

Terima Kasih atas komen dan idea yang bijak-bijak ini !Anda memang bijak !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...