Anggap Hari Kekasih bodoh

"Saya rasa menyambut Hari Kekasih merupakan satu konsep yang bodoh. Kenapa nak meraikannya? Hari Kekasih bukannya festival.


Neha Dhupia bukan tak pernah bercinta. Malah sekarang, pelakon ini sedang bercinta dengan kekasih sekian lamanya yang merupakan seorang pemain skuasy terkenal, Ritwik.

Tapi satu realiti, dia membenci Hari Kekasih yang disambut pasangan kekasih di seluruh dunia pada 14 Februari setiap tahun.

"Saya rasa menyambut Hari Kekasih merupakan satu konsep yang bodoh. Kenapa nak meraikannya? Hari Kekasih bukannya festival.

"Saya juga tidak melihat signifikan Hari Kekasih. Saya tak akan menyambut atau meraikannya," katanya serius.

Namun di sebalik rasional Neha membenci Hari Kekasih, dia juga menyimpan kenangan sendiri mengapa membenci hari berkenaan.

Kata Neha: "Sebab masa sekolah dulu, saya gemuk. Ramai teman wanita lain dapat hadiah atau coklat pada sambutan hari tersebut kecuali saya. Sebab itu saya benci Hari Kekasih."

-Kosmo

0 komen Orang bijak:

Post a Comment

Terima Kasih atas komen dan idea yang bijak-bijak ini !Anda memang bijak !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...