Traffic Tertinggi Punca Blog Jem Follower Teramai


apakah maksudnya?Ya, anda terbayang $?Tidak Percaya buat traffic tertinggi?Ya mungkin agak mustahil tapi bagaimana jika Traffic tinggi blog jem ianya benar-benar berlaku?

Apabila buat blog traffic tertinggi di kaitkan dengan Nuffnang yang memberi income pada blog kita atau singkatannya BE.Untuk cara meningkatkan traffic dan follower teramai juga follower terbanyak mestilah kena caranya.

Punca blog traffic tertinggi tidak semestinya kerana blog paling popular atau blog paling top juga tidak semata-mata kerana dalam lingkungan 100 blog sebaliknya ia bergantung pada anda tetapi bukankah lebih baik kita bermula dengan bagaimana untuk mendapatkan Idea yang baik?

Bila blog traffic tertinggi ia kaitkan dengan buffered Earning Nuffnang yang memberi pendapatan -income pada blog kita atau singkatannya BE.Begitu juga untuk memastikan follower teramai.

Segala yang anda temui didunia ini bermula dari suatu idea sebenarnya begitu juga idea buat blog traffic tertinggi.Dunia bergerak berpaksikan idea-idea.Kebanyakkan perkara-perkara ,sebelum ia direka hanyalah sebuah fikiran dalam otak seseorang.

Bolehkah anda memikirkan idea-idea yang bagus?Jawabnya BOLEH,anda mungkin tidak dapat memikirkan idea-idea untuk mengubah dunia tetapi anda boleh mendapatkan idea yang baik untuk memperbaiki keadaan kewangan anda dan idea-idea ini meninggikan taraf hidup anda.

Tahukah anda?Filem kodachrome direka oleh pemain muzik,telefon dail-automatik oleh tukang mayat,meter tempat kereta oleh wartawan,pen mata bola oleh si pengukir dan banyak idea-idea yang dicipta bukanlah datang dari profesion sebenar si pemberi idea.

Cara yang betul untuk menghidupkannya ialah dengan menggunakan pen dan kertas-tuliskan ia!Sebelum itu jangan lupa kepada Tuhan yang maha esa mintalah izin dan keberkatannya.

Enam langkah seterusnya adalah penting menjayakannya:

1-Carikan suatu masalah

Ada orang mendapat berjuta-juta ringgit dengan menyediakan permasalahan ini.Dan yang pasti masih banyak peluang terbuka untuk anda!Jadi pilih seseuatu masalah,selesaikan dan jadilah kaya!

2-Tangguhkan dari membuat kesimpulan

Jangan sesekali membuat kesimpulan.Banyak idea-idea yang berkubur apabila seseorang berkata "ia tidak akan berjaya".

3-Kumpulkan maklumat

Guna semua maklumat yang boleh didapatkan dengan menulis diatas kertas dan dengan itu memasukkan maklumat tersebut kedalam komputer anda.

SIAPA?
APA DIA?
DIMANA?
KENAPA?
KENAPA TIDAK?
BAGAIMANA?

Part 1,untuk seterusnya mari kita kenali apa itu search engine optimization.

Di dalam dunia tiada orang yang gagal kecuali orang yang berputus asa.Selamat mencuba!

6 komen Orang bijak:

nad said...

mn lg 3 langkah?...post biar complete

rashid said...

Nice, but tak cukup 6..kalau nak buat part tu bitau la..

GreenLava said...

Nice tip. Part 2 bila?

Cikgu Dahlia said...

pernah blog traffic jammed..huhuh..15k UV per day :D

anyway, nice tips...memang 5w2h tu penting untuk idea ..ops 5W2H tu ialah

- wh0
- when
- where
- why
- what

- how
ops H yang lagi satu luper...ke 1 je ek..huhuh

antudegil said...

saje je entri ni bagi suspen. trick tu. hehehe!

Engineer Adalah Pilihan Kerjaya Yang Terbaik

Unknown said...

terima kasih bg tips nie! sgt membantu!

Post a Comment

Terima Kasih atas komen dan idea yang bijak-bijak ini !Anda memang bijak !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...