Tukang Gunting Yang Hebat!

"Wang Xiaoyu Changsha di Wilayah Hunan buat pertama kali diperlihatkan tahun lalu kepada media tempatan yang menemuinya dengan gaya memotong rambut seseorang . Teknik barunya mengejutkan dan ia hasil 18 tahun latihan dalam kung fu" .

Tukang rambut China yang terlatih dalam kung fu memotong rambut dengan cara yang unik sambil kaki di atas kepala ke bawah.

Wang Xiaoyu Changsha di Wilayah Hunan buat pertama kali diperlihatkan tahun lalu kepada media tempatan yang menemuinya dengan gaya memotong rambut seseorang . Teknik barunya mengejutkan hasil 18 tahun latihan dalam kung fu .

Sementara beberapa orang mengatakan metodenya hanya gimmick untuk menarik perniagaan, Wang telah memiliki banyak pelanggan yang berpuas hati kerana itu dia mula menggabungkan kung fu-nya dengan pekerjaan itu.

Tidak diketahui apakah pelanggan sangat senang dengan potongan rambut yang mereka dapat atau jika mereka hanya datang untuk menikmati gaya Pakar Kung Fu ini memotong rambut mereka dengan cara terbalik kung fu.

Wang's technique could be the strangest hair styling method seen since Italian-American hairdresser Pietro Santoro was found to be cutting hair over a naked flame in Washington DC last year. Teknik Wang boleh menjadi kaedah yang aneh sejak Itali-Amerika pengaya rambut Pietro Santoro diketahui memotong rambut sambil bertelanjang telanjang di Washington DC tahun lalu.

kung fu haircut 600x386 Kung Fu Barber Gives Upside Down Haircuts picture

0 komen Orang bijak:

Post a Comment

Terima Kasih atas komen dan idea yang bijak-bijak ini !Anda memang bijak !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...