Israel Mengambil Kesempatan.

Israel akan bergerak cepat untuk memanfaatkan bagi keuntungan dirinya dari ketakutan histeria yang berlaku di seluruh dunia akibat bala bencana dari kebocoran minyak utama Teluk Mexico yang mempunyai jumlah yang sangat besar telah menyebabkan minyak mengalir ke Teluk - sebahagian besar masih di bawah paras air - dengan keluaran serentak dari jumlah yang sangat besar dan bahkan mungkin gas berbahaya.

Baik minyak dan gas mudah terbakar, dan pakar akan mengatakan tentang kemungkinan penalaan sengaja atau tidak sengaja dari semua ini minyak / gas dan akibat mengerikan seperti letupan bagi dunia. Apakah mungkin, misalnya, bahawa kita boleh mengalami tempoh kegelapan di Amerika di mana awan hitam akan menghalang kemasukan sinar matahari?

Mereka yang ketika ini memiliki pengaruh yang signifikan, jika tiada kawalan, mengambil alih sebahagian besar media di dunia, akan segera mulai mewar-warkan kepada kita dengan ramalan hari kiamat yang menakutkan tentang kemungkinan akibat minyak yang dicabut(telaga bocor).

Gangguan global(kemusnahan alam berpunca minyak bocor tersebut) akan dibuat.Percayalah,kesempatan yang sempurna bagi Israel untuk memulakan lagi perang yang akan berusaha untuk menutup perbuatan kejamnya.Ini adalah mesej yang jelas disampaikan melalui serangan nekad dan pembunuhan baru-baru ini di Gaza Bantuan armada yang mengakibatkan 9 orang mati dan 50 orang yang lain cedera.

Israel tidak dapat mengantikan Amerika Syarikat sebagai Negara kuasa dunia ketiga selepas Amerika mengantikan Britain dan terakhir didunia Moden ini kecuali Israel membayar harga yang tinggi untuk berperang bagi menghancurkan Amerika. Pemimpin Israel mungkin sudah yakin bahawa semakin lama mereka menunggu untuk memulakan perang tersebut, semakin menyebabkan persekitaran strategik negara Zionis dalam keadaan bahaya ini akan terus memburukkan serta merugikan dirinya.

Hal ini hampir pasti bahawa perang Israel seterusnya akan mensasarkan Iran dan Pakistan untuk menghancurkan pemasangan nuklear mereka (Israel malu besar dan cemas kerana cerdik pandai secular Pakistan keras kepala).Israel akan hampir pasti juga berusaha untuk memprovokasi rejim-perubahan di Turki melalui d'état-rampasan kuasa tentera. Akhirnya Israel akan mencari seperti pengembangan di wilayah Negara seperti yang akan meliputi (palsu) ayat-ayat Bibel tentang Tanah Suci (lihat buku berjudul The Religion of Abraham dan Negara Israel - Dilihat dari Al-Quran).

Dalam hal ini,Kerajaan Iran dan Turki telah menjangka serangan Israel dan kerana mereka juga tahu bahawa Zionis akan bekerja lebih masa untuk memastikan bahawa USA / UK / NATO juga memasuki perang menyokong Israel, kononnya Iran dan Turki telah menerokai pembangunan perikatan dengan Rusia.

“Sebuah serangan nuclear dipakistan,kemudian berpura-pura dalam mengangani kegiatan penganas tapi sebenarnya untuk menghancurkan tapak nuclear Negara itu,ini akan meyakinkan Rusia bahawa dia akhirnya akan mengalami nasib yang serupa kecuali ia menganggap dengan penuh semangat bersama barat(NATO)dalam pengepungan dan intimidasi itu.Begitulah resepi bagi perang akhir dunia."

Maka kita dapat memahami dan menjangka tindakan dan penaklukan NATO ke atas kota Turki ini tidak lama lagi.

0 komen Orang bijak:

Post a Comment

Terima Kasih atas komen dan idea yang bijak-bijak ini !Anda memang bijak !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...