Visitor Pelawat Dalam Analisis Nuffnang


Alhamdullilah,diatas adalah anylytics visitor pelawat oleh nuffang bagi blog ini.Jauh sekali untuk menunjuk-nunjuk,entri ini sekadar membalas permintaan dan pertanyaan pelawat/pembaca untuk ingin mengetahui tentang traffic(klik gambar) blog ini.Yang lebih penting,atas sokongan anda semualah yang sama-sama membantu dalam peningkatan pelawat ke blog bijakjaya.

Mungkin angka diatas adalah kecil bagi anda yang mempunyai beribu pelawat sehari tetapi ia amat besar bagi kami untuk lebih bersyukur.Ribuan terima kasih kepada anda semua terutama follower dan anda,Ya! anda,yang melawat dan membaca serta memberi komen samada didalam entri atau di shoutmix.Tanpa anda,siapalah bijakjaya.

Rahsianya?Rajin-rajinlah blogwalking atau blogjogging ke blog orang lain.Mengetahui Search Engine Opitimization atau singkatannya SEO .Juga bertanyalah pada blogger yang hebat-hebat. Terima kasih pada semua.

6 komen Orang bijak:

Peikko Kasvot said...

Salam hormat,

saya masih baru dan fresh lagi dalam dunia blogging ni. baru je nak ada blog, dan menulis atas dasar minat. :)

Saya tak tahu cara nak dapat kan trafik dan follower yang ramai. kalau saya share sesuatu ilmu yang bermanfaat, macam mana orang nak jumpa ya?

p/s: saya dah follow blog kamu :)

mizan said...

SEO tuh apa eh bro?? wah..ramai gak ni..huhuhu..cayalah..

kyo_9 said...

pergh.. giler kencang unik view bro..
hebat2~

Anonymous said...

wah.. uv lionteen x sbyk itu. jeles. hehe

bijakjaya said...

Saudara Gelotophobic,
Setiap ilmu yg bermanfaat mmg ptut dishare so utk itu rajin2lah exposekan di laman social seperti gengblogger..gud luck!

Mohamadazhan.com said...

salam, tahniah2 :)

Post a Comment

Terima Kasih atas komen dan idea yang bijak-bijak ini !Anda memang bijak !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...