Sumpahan Punca Kahwin Anjing


Kita semua telah mendengar mengenai 'lelaki digigit anjing' tapi bagaimana tentang kisah benar 'lelaki kahwin anjing'!


Tapi anda tidak akan berjumpa seperti kisah cinta antara manusia dan binatang ini dalam buku seks kuno India. Berlangsung dalam upacara tradisional Hindu di pura di bahagian selatan negara bahagian Tamil Nadu.

Pengantini lelaki tersebut adalah seorang petani India 33 tahun bernama Selvakumar, dan ia berkahwin dengan seekor anjing betina bernama Selvi.

Dia bernikah dengan haiwan empat berkaki untuk menebus kerana merejam dua anjing lain sehingga mati.
Dia percaya sejak tindakannya yang terkutuk itu telah menyebabkan dia menderita katanya kepada Hindustan Times.

Setelah ia melontar anjing tersebut,kaki dan tangannya menjadi lumpuh , kehilangan pendengaran pada satu telinga dan suara telah rosak.


Dengan doktor tidak boleh membantu dia, Selvakumar berjumpa seorang Dukun yang mengatakan bahawa dia dikutuk oleh roh-roh anjing yang telah dibunuh.
Dukun memberi amaran dia boleh membatalkan kutukan itu hanya jika ia berkahwin dengan seekor anjing dan hidupnya.

Anggota keluarga memilih anjing betina liar yang kemudian dimandikan dan berpakaian untuk acara pernikahan. Selvi pengantin pe rempuan dibawa ke kuil oleh perempuan desa dan seorang pendeta Hindu untuk melakukan upacara.Namun Anjing tersebut hanya untuk buang kutukan dan selepas itu, ia merancang untuk mendapatkan pengantin perempuan yang sebenar," kata seorang teman pengantin lelaki.

Sangat tahyul orang di luar bandar India kadang-kadang menetapkan perkahwinan untuk anjing dan haiwan yang lain, kepercayaan itu boleh mengalahkan sumpahan tertentu.


1 komen Orang bijak:

Kaymama said...

ada juga kes gini...

Post a Comment

Terima Kasih atas komen dan idea yang bijak-bijak ini !Anda memang bijak !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...